Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Nilsson - 18 oktober 2011 15:21

Att något hemskt kan hända ljungby är jag inte förvånad över men mord kunde jag inte tänka mig....

Men det värsta har hänt.. En 4 årig pojke hittades död i skogen berövad sitt liv.

Vem kan vara så kall...

Känner en stor sorg för familjen, hela staden är i chock över det som har hänt....

Ingen har fått veta mer än att han berövats livet ingen orsak och de har inte hittat någon misstänkt..

hur lång tid kommer detta arbetet att ta?

Det är det ingen som vet....



Av Ida Nilsson - 18 oktober 2011 15:21

Att något hemskt kan hända ljungby är jag inte förvånad över men mord kunde jag inte tänka mig....

Men det värsta har hänt.. En 4 årig pojke hittades död i skogen berövad sitt liv.

Vem kan vara så kall...

Känner en stor sorg för familjen, hela staden är i chock över det som har hänt....

Ingen har fått veta mer än att han berövats livet ingen orsak och de har inte hittat någon misstänkt..

hur lång tid kommer detta arbetet att ta?

Det är det ingen som vet....



Av Ida Nilsson - 6 oktober 2011 21:43

Som sagt man kan inget annat än älska torsdagar...

Träffat alla mina kära på kyrkans ungdomsgrupp och även mina kära konfimander....

Vill särskillt säga att Emma, Jonas, Martin och Catarina är de underbaraste människorna i världen...

En dag närmare fredag och jobb i alvesta som omväxlings skull....

Ska ta emot resenärer och hjälpa dem till rätt buss på tågstationen.....

Sen på kvällen så blir det att träffa två av mina finingar......

Maria och Ida^^ inte ofta dom är hemma nu för tiden......

Har saknat er tjejer........

Puss och Kram sov så gott<3

Av Ida Nilsson - 4 oktober 2011 22:10

   Varit på intervju idag... Kändes konstigt men ändå härligt på ett sätt.

Hoppas på ett arbete nu vill inget hellre..

Har även städat och pratat med Rille..

Livet går an som det alltid gör.. Träningsvärk och ont i ryggen är inget vanligt men det är förtjänat...

Sagomuseets berättarcaféer är supercharmiga.. Var där idag och berättade en saga från min bardom som jag aldrig kommer att glömma..

Att berätta en saga eller någonting som har hänt en själv är en konstform som jag inte behärskat helt än..

Är involverad i Ljungbys unga berättare som lär ut konsten att berätta sagor och jag vill gärna tacka min mentor Mikael Thomasson för allt han lärt mig....

Det är en ny dag imorgon och då blir det myskväll med min broders sambo och hennes lillasyster kommer bli super mysigt tror jag^^

Godnatt alla underbar människor sov så gott.....

Av Ida Nilsson - 3 oktober 2011 13:31

Vaknade och mådde som en helt ny människa ska..

Varm i hela kroppen och lycklig i mitt sinne..

Sovit gott vilket inte är ofta...

Ikväll blir det en otroligt trevlig kväll med tjejerna på buggen.

Dansa och bara släppa loss men först blir det Zumba time.....

Dagens låt är pause med pitbull..

Är det fel att gilla fler än en kille?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berättare, livsnjutare, 20 år ljungbybo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards