Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Ida Nilsson - 19 juli 2012 08:24

Regnet öser ner utanför mitt fönster och jag kan inte låta bli att deppa lite..

på sommaren ska det va sol inte regn...


Till tonerna av turn the tide med ailucrash så gör jag mig iordning för en dag på City gross...

Jobba 9-18 sen hem och sova..

Ingen god natts sömn inatt eller så är seg och kinkig idag med..


Jag har egentligen inget vettigt att skriva men livet är tufft.

Jag har lärt mig mina läxor men det kommer bara fler och fler.

Problem efter problem dyker upp men allt löser sig i slutändan..

Försöker finnas till hands för mina vänner om de mår dåligt men håller mina egna saker inom mig..

Jag tycker inte om att ta emot folks hjälp bär hellre saker inom mig.

Det brister ibland men upplevelser som så gjort har gjort mig starkare och visare.

Tänk inte på de problem du har tänk på det positiva du kan göra med dom.

Älska, lev, gråt det är bra för dig och din själ. ingen kan vara lycklig hela tiden från att man föds till man dör..

Var stark, Var dig själv och skit i vad andra tycker..

Du är underbar som du är och älskad för den du är, inte för den du vill vara..


life is no fairytale

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Berättare, livsnjutare, 20 år ljungbybo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards